cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Jpolanco
Level 2

COMO PUEDO HACER REPORTE DE CUENTAS POR COBRAR DONDE ME INFORME LO QUE DEBE MI CLIENTE , SI HA HECHO ALGUN PAGO Y EL BALANCE FINAL ?

 
Solved
Best answer January 29, 2019

Best Answers
Anonymous
Not applicable

COMO PUEDO HACER REPORTE DE CUENTAS POR COBRAR DONDE ME INFORME LO QUE DEBE MI CLIENTE , SI HA HECHO ALGUN PAGO Y EL BALANCE FINAL ?

Saludos, Jpolanco,

 

Aprecio su tiempo revisando esto con nosotros hoy. Asegurémonos de obtener los informes que necesita en QuickBooks.

 

Puede seguir los pasos a continuación dependiendo de la versión de QuickBooks que esté usando:

 

Para abrir un Informe de Detalle del Saldo de Clientesen QuickBooks Desktop:

 

  1. Vaya al menú Informes.
  2. Seleccione clientes y cuentas por cobrar.
  3. Elija el detalle del saldo del cliente.
  4. Agregue la fecha de informe correcta haciendo clic en el menú desplegable Fechas o editando los campos De y Hasta.
  5. Haga clic en Actualizar.

Para abrir un Informe de Detalle del Saldo de Clientes en QuickBooks Online:

 

  1. Vaya al menú Informes.
  2. Elija el detalle del saldo del cliente.
  3. Editar el período del informe.
  4. Haga clic en Ejecutar informe.

Eso debería ponerte en el camino correcto, Jpolanco. Estos informes mostrarán los pagos de sus clientes y sus saldos.

 

Puede encontrar estos artículos útiles:

 

QuickBooks Desktop: Personalice los informes en QuickBooks Desktop
QuickBooks Online: Cómo personalizar informes


Por favor, avíseme si hay algo que necesite con sus informes de QuickBooks. Estaré encantado de ayudarte en cualquier momento. ¡Tenga un buen día!

 

 

Greetings, Jpolanco,

 

I appreciate your time checking this with us today. Let's make sure you get the reporting you need in QuickBooks.

 

You can follow the steps below depending on the QuickBooks version you're using:

 

To open a Customer Balance Detail report in QuickBooks Desktop:

  1. Go to the Reports menu.
  2. Select Customers & Receivables.
  3. Choose Customer Balance Detail.
  4. Add the correct report date by clicking the Dates drop-down or editing the From and To fields..
  5. Click Refresh.

 

To open a Customer Balance Detail report in QuickBooks Online:

  1. Go to the Reports menu.
  2. Choose Customer Balance Detail.
  3. Edit the Report period
  4. Click Run report.

 

That should get you on the right track, Jpolanco. These reports will show your customer payments and their balances.

 

You may find these articles helpful:

Please let me know if there's anything you need with your QuickBooks reports. I'll be glad to help you any time. Have a good day!

 

Disclaimer: I originally posted this in English but I've used a translation tool to translate this post into Spanish.

View solution in original post

1 Comment 1
Anonymous
Not applicable

COMO PUEDO HACER REPORTE DE CUENTAS POR COBRAR DONDE ME INFORME LO QUE DEBE MI CLIENTE , SI HA HECHO ALGUN PAGO Y EL BALANCE FINAL ?

Saludos, Jpolanco,

 

Aprecio su tiempo revisando esto con nosotros hoy. Asegurémonos de obtener los informes que necesita en QuickBooks.

 

Puede seguir los pasos a continuación dependiendo de la versión de QuickBooks que esté usando:

 

Para abrir un Informe de Detalle del Saldo de Clientesen QuickBooks Desktop:

 

  1. Vaya al menú Informes.
  2. Seleccione clientes y cuentas por cobrar.
  3. Elija el detalle del saldo del cliente.
  4. Agregue la fecha de informe correcta haciendo clic en el menú desplegable Fechas o editando los campos De y Hasta.
  5. Haga clic en Actualizar.

Para abrir un Informe de Detalle del Saldo de Clientes en QuickBooks Online:

 

  1. Vaya al menú Informes.
  2. Elija el detalle del saldo del cliente.
  3. Editar el período del informe.
  4. Haga clic en Ejecutar informe.

Eso debería ponerte en el camino correcto, Jpolanco. Estos informes mostrarán los pagos de sus clientes y sus saldos.

 

Puede encontrar estos artículos útiles:

 

QuickBooks Desktop: Personalice los informes en QuickBooks Desktop
QuickBooks Online: Cómo personalizar informes


Por favor, avíseme si hay algo que necesite con sus informes de QuickBooks. Estaré encantado de ayudarte en cualquier momento. ¡Tenga un buen día!

 

 

Greetings, Jpolanco,

 

I appreciate your time checking this with us today. Let's make sure you get the reporting you need in QuickBooks.

 

You can follow the steps below depending on the QuickBooks version you're using:

 

To open a Customer Balance Detail report in QuickBooks Desktop:

  1. Go to the Reports menu.
  2. Select Customers & Receivables.
  3. Choose Customer Balance Detail.
  4. Add the correct report date by clicking the Dates drop-down or editing the From and To fields..
  5. Click Refresh.

 

To open a Customer Balance Detail report in QuickBooks Online:

  1. Go to the Reports menu.
  2. Choose Customer Balance Detail.
  3. Edit the Report period
  4. Click Run report.

 

That should get you on the right track, Jpolanco. These reports will show your customer payments and their balances.

 

You may find these articles helpful:

Please let me know if there's anything you need with your QuickBooks reports. I'll be glad to help you any time. Have a good day!

 

Disclaimer: I originally posted this in English but I've used a translation tool to translate this post into Spanish.

Need to get in touch?

Contact us